1.§Serwer§
1.1 Serwer na którym zostanie rozegrany mecz powinien być w miare dobry i powinien posiadać 12 slotów.
1.2 Pausa jest dozwolona jeden raz na całą mapę dla jednej drużyny.
1.3 HLTV zamawia tylko i wyłącznie organiztaor ligi.
W razie jakichkolwiek płaczów, jest możliwość, że drużyna przeciwna nie zalinkuje dema.
1.4 Config serwera nie może być z internetu bądź z innej ligi. Musi być to config przesłany od nas .
2.§Rozgrywka§
2.1 W pierwszej fazie grupowej mecze są rozgrywane systemem BO1, czyli gramy jedną mapę. Jaka to będzie mapa ? A mianowicie ... Obie durżyny spotykają się na mapię De_Dust2. Jest nożówka. Która drużyna ją wygra wybiera mapę jaką będą grali. Również na drugiej mapie jest rozgrywana runda nożowa o strony.
2.2 W 2 drugiej fazie grupowej meczę są rozgrywane jak powyżej.
2.3 Półfinał i finał jest rozgrywany systemem MR15 BO3 z dogrywką MR3, a na start jest 10k pieniędzy.
3.§Ustawienia graczy§
3.1 Zmienianie poniższych ustawień jest zabronione : cl_movespeedkey 0.52 cl_pitchspeed 225 cl_showevents 0 cl_pmanstats 0 cl_lc 1 cl_lw 1 d_spriteskip 0 gl_max_size >= 128 gl_monolights 0 gl_picmip 0 gl_polyoffset 0.1 lub 4 s_show 0 s_a3d 0 lightgamma 2.5 texgamma 2.0 cl_bob 0.01 cl_bobcycle 0.8 cl_bobup 0.5
Dozwolone komendy rate: rate 20000 - 25000 cl_cmdrate 80 - 101 cl_updaterate 80 - 101 ex_interp 0.01 – 0.03
- ustawienia video - głębia koloru - najwyższa (32 bit) jest wymagana - używanie A3D jest nielegalne - używanie narzędzi/sterowników, które w rezultacie prowadzi do podobnego efektu jak A3D jest karane w ten sam sposób jak za używanie A3D
Skrypty dozwolone :
all crosshair color informacje do drużyny (czyli say_team / messagemode2 przy podkładaniu, rozbrajaniu, reloadzie) Matrix Jump Praworęczny/Leworęczny przełączniki skrypty do nagrywania dem skrypty do screenshotów skrypty od +voicerecord zmiana koloru celownika przy strzale zmiana koloru chatu zwiększanie oraz zmniejszanie głośności (komenda volume)
Skrypty niedozwolone :
- obrót 180 stopni - fakelag - LongJump - czterostrzałowy tryb w glocku - przerwanie reloadu, szybki tłumik - mały celownik w pistoletach - silent defuse(za posiadanie skryptu) - duck-jump - skrypty snajperskie - C4 Timer - FullBright (zawiera niedozwolone komendy lightgamma i textgamma) - automatyczne kucanie przy strzelaniu - natychmiastowe zatrzymanie postaci, po spuszczeniu klawisza - trudniejsze skrypty (np. skok na skałkę) - nospread, norecoil - tryby strzelania - bunnyhop - free developer (dalsze skoki) - +duck na scrollu / russian duck/walk / silent run/duck
(reszta potem)
|